Regulament
§1 Definiţiile termenilor folosiţi în Regulament
În prezentul Regulament ori de câte ori este vorba despre:
1. Vânzător– societatea ORBICO SP. Z O.O. (ORBICO SRL) str. Salsy 2, 02-823 WARSZAWA, înregistrată în registrul întreprinzătorilor de pe lângă Judecătoria oraşului Varşovia, a XIII-a Secţie Comercială a Oficiului Naţional al Registrului Comerţului sub numărul KRS (J) 0000046562, CIF 6462526337.
2. Preţ – se înţelege preţul produsului aşezat lângă informaţiile despre Produs, fără a include Costul de livrare a Produsului.
3. Lista de preţuri – se înţelege o listă de Produse împreună cu Preţurile acestora.
4. Cont – un cont individual al Clientului creat după Înregistrare, prin care acesta foloseşte serviciile disponibile după crearea acestuia pe site-ul web www.converse.pl, în special Contul permite: salvarea şi stocarea informaţiilor despre datele de contact ale Clientului pentru expedierea Produselor, urmărirea stării Comenzii, acces la istoricul Comenzii. Clientul obţine acces la Cont folosind un user şi o parolă.
5. Coş – un formular electronic pus la dispoziţie de Vânzător, prin care Clientul efectuează o achiziţie.
6. Costuri de livrare a produsului – costurile suportate în scopul livrării Produsului Cumpărătorului, în conformitate cu Comanda Cumpărătorului.
7. Produs – înseamnă produsele oferite de Vânzător pentru vânzare cu amănuntul în Magazin.
8. Magazin – se înţelege un magazin online al Vânzătorului la adresa de Internet www.converse.ro.
9. Serviciu, Portal – se înţelege un mecanism automat localizat pe site-ul www.converse.pl care permite Solicitantului să desfăşoare activităţile prevăzute în Regulament în domeniul depunerii unei Comenzi în formă electronică şi un set de alte funcţionalităţi oferite la această adresă.
10. Cumpărător, Client – înseamnă o persoană fizică majoră cu capacitate juridică deplină, o persoană juridică sau o unitate organizatorică fără personalitate juridică, dar cu capacitate juridică, care va plasa o Comandă în conformitate cu regulile prevăzute în prezentul Regulament.
11. Întreprinzător cu drepturi de consumator – persoană fizică care încheie un contract direct legat de activitatea sa economică, atunci când din conţinutul prezentului contract rezultă că nu are caracter profesional pentru persoana respectivă, care rezultată în special din obiectul activităţii sale economice, pus la dispoziţie în baza prevederilor privind Registrul Central şi Informaţii privind Activitatea Economică.
12. Consumator – este, în conformitate cu art. 22 din Codul civil polonez, o persoană fizică care încheie cu un întreprinzător o tranzacţie juridică, care nu are legătură directă cu activitatea sa comercială sau profesională.
13. Comanda – se înţelege ca o ofertă adresată Vânzătorului de către Cumpărător în forma electronică prevăzută în regulile prezentului Regulament, privind achiziţia Produsului.
14. Contract de vânzare – încheierea unui contract de vânzare a Produsului sau contract deja încheiat între Client şi Vânzător prin intermediul Magazinului.
§ 2 Informaţii generale
1. Magazinul online care operează la adresa www.converse.ro este condus de către Vânzător.
2. Vânzătorul poate fi contactat după cum urmează:
a. La numărul de telefon +40373808967;
b. n probleme legate de funcţionarea Magazinului şi Comenzi precum şi retragerea din contract: prin e-mail la adresa [email protected];
c. În probleme detaliate referitoare la Produs, caracteristicile, funcţiile acestuia: prin e-mail la următoarea adresă: [email protected],
d. În probleme legate de Reclamaţii: pe cale electronică, la următoarea adresă: [email protected]
3. Comenzile sunt depuse pe baza legislaţiei în vigoare din Polonia şi în conformitate cu principiile stabilite în prezentul Regulament.
4. Plasarea unei Comenzi în Magazin înseamnă acceptarea prezentului Regulament.
5. Produsele comandate vor fi livrate la locaţii de livrare situate pe teritoriul Republicii de România.
6. Produsele oferite de Magazinul online şi Preţurile acestora pot diferi de produsele şi preţurile oferite în magazinele fizice ale Vânzătorului.
7. Vânzătorul depune toate eforturile pentru a asigura că folosirea Site-ului Web să fie posibilă pentru utilizatorii de Internet prin folosirea tuturor browserelor web populare, sistemelor de operare, tipurilor de dispozitive şi a tipurilor de conexiuni la Internet. Cerinţele tehnice minime pentru folosirea Site-ului sunt un browser web în versiune cel puţin Internet Explorer 8 sau Chrome 16 sau Firefox 10 sau Opera 11 sau Safari 5 sau mai nou, cu Javascript activat, care acceptă „cookie”, o conexiune la Internet cu o lăţime de bandă de cel puţin 256 kbit/s şi un cont de e-mail activ.
8. Pentru înregistrarea Contului, Clientul completează formularul de înregistrare accesibil în Magazin, furnizând datele personale marcate ca fiind necesare, acceptând prevederile prezentului Regulament şi apăsând butonul „Înregistrare” sau echivalent. Prin înregistrarea unui Cont, Clientul încheie un contract gratuit pentru furnizarea de servicii electronice pe perioadă nedeterminată.
9. Clientul care a înregistrat Contul poate rezilia contractul de furnizare de servicii electronice prin depunerea unei cereri către Vânzător de ştergere a contului Clientului, folosind orice mijloc de comunicare la distanţă, care permite Vânzătorului să ia la cunoştinţă declaraţia de voinţă a Clientului, în special prin poşta electronică la următoarea adresă: [email protected];
10. Reclamaţiile legate de furnizarea de servicii electronice de către Vânzător şi alte reclamaţii legate de funcţionarea Magazinului (cu excepţia procedurii de reclamaţie privind Produsul, care a fost indicată la § 8 şi 9 din Regulament) Clientul poate depune sub formă de document prin e-mail la următoarea adresă: [email protected]
11. Se recomandă ca Clientul să furnizeze în descrierea reclamaţiei cel puţin: informaţii şi circumstanţe referitoare la subiectul reclamaţiei, cerinţele Clientului şi datele de contact.
12. Răspunsul la reclamaţia menţionată mai sus are loc imediat, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data depunerii acesteia.
13. Este interzis Clientului să furnizeze conţinut cu caracter ilegal şi folosirea de către Client Site-ul web sau serviciilor gratuite furnizate de Vânzător într-un mod contrar legislaţiei aplicabile, a unor bune obiceiuri, încălcând drepturile personale ale terţilor sau interesele legitime ale Vânzătorului.
14. Datorită naturii publice a Internetului şi a utilizării serviciilor furnizate electronic, Vânzătorul atrage atenţia asupra riscurilor asociate cu posibilitatea obţinerii şi modificării datelor Clientului de către persoane neautorizate, prin urmare Clienţii trebuie să utilizeze măsuri tehnice adecvate care să minimizeze riscurile menţionate mai sus. În special, aceştia ar trebui să folosească programe antivirus şi programe care protejează identitatea utilizatorilor de Internet.
15. Fotografiile Produselor sunt ilustraţii ilustrative, care în unele cazuri pot diferi de aspectul real al Produsului, de ex., datorită configuraţiei diferite a hardware-ului computerului Clientului. Dar acest lucru nu afectează proprietăţile Produselor.
§ 3 Preţul Produselor şi Forma de plată
1. Toate Preţurile Produselor din Magazin sunt exprimate în Lei/Ron şi includ TVA.
2. Preţurile Produselor nu includ costurile de livrare a Produsului.
3. Preţul indicat pentru Produs la momentul plasării Comenzii de către Client este definitiv obligatoriu şi nu poate fi negociat.
4. Informaţiile despre valoarea totală a Produselor comandate sunt prezentate în fila Coş şi actualizate după adăugarea fiecărui Produs.
5. Informaţiile despre valoarea totală a Comenzii (valoarea totală a Produsului comandat + costurile de livrare a Produsului) sunt furnizate după selectarea modului de plată şi livrare.
6. Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a modifica Preţurile Produselor afişate în Lista de preţuri. Acest lucru nu afectează drepturile dobândite de Clienţii care au plasat Comanda sau au efectuat plata.
7. Toate produsele oferite în Magazin sunt noi şi originale, lipsite de defecte fizice şi legale, în termen de valabilitate şi au fost introduse legal pe și română.
8. Vânzătorul permite plata Comenzii sub forma unei plăţi electronice prin serviciul PayU - gestionarea plăţilor electronice şi a cardurilor de plată este asigurată de: PayU.pl - compania PayU S.A cu sediul în Poznan (adresa sediului: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznan), înscris în Registrul Antreprenorilor al Oficiul Registrului Comerţului sub numărul 0000274399, dosare de înregistrare păstrate de Judecătoria Poznań - Nowe Miasto şi Wilda din Poznan, capital social în valoare de 4000 PLN vărsat integral), CIF 779 -23-08-495.
§ 4 Plasarea comenzi
1. Comenzile pot fi plasate pe tot parcursul anului, 24 de ore pe zi, prin intermediul site-ului www.converse.ro
2. Pentru a plasa o comandă, selectaţi un Produs din categoria de produse prezentată pe site-ul Magazinului şi adăugaţi-l în Coş. La fel trebuie procedat şi cu Produsele ulterioare pe care Clientul intenţionează să le achiziţioneze.
3. Coşul prezintă: numele produsului, fotografia acestuia, cantitatea, Preţul şi valoarea totală a Produselor selectate.
4. Numărul maxim de Produse de acelaşi model şi dimensiune comandate de o persoană este de 5 (cinci) bucăţi per Comandă. Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a reduce numărul de Articole comandate din ediţiile limitate.
5. După adăugarea Produselor în Coş, selectaţi forma de livrare şi plată, apoi faceţi clic în câmpul „Următorul” pentru a trece în etapa: Factură şi detalii de livrare.
6. În cazul în care Clientul are un Cont în Magazin, acesta trebuie să se conecteze folosind câmpurile de conectare în etapa „Detaliile tale” pentru a finaliza achiziţia şi apoi să verifice adresa pentru facturare şi livrare. Dacă datele adresei trebuie actualizate, faceţi clic pe câmpul „Date noi despre client” şi introduceţi informaţii noi. Dacă Clientul s-a autentificat imediat după ce a intrat pe site-ul Magazinului, detaliile adresei sale vor fi afişate automat.
7. După furnizarea datelor de adresă, conţinutul Coşului şi alte detalii ale Comenzii ar trebui verificate: datele despre adresă, forma de livrare şi forma de plată. Dacă acestea necesită corectare, faceţi clic pe câmpul „Retur”. Dacă sunt corecte, faceţi clic pe câmpul „Cumpăraţi acum”, după care Clientul va fi redirecţionat către site-ul web al operatorului de plată pentru a finaliza plata pentru Comandă, apoi va primi un e-mail de confirmare a comenzii.
8. Confirmarea plasării unei Comenzi conţine informaţii detaliate despre Comanda plasată şi numărul care trebuie utilizat în contactele cu Vânzătorul.
§ 5 Modificarea sau anularea Comenzii
1. După confirmarea Comenzii, nu este posibilă modificarea acesteia.
2. Clientul are opţiunea de a renunţa la Comandă până la completarea acesteia. După ce Comanda a fost transferată către firma de curierat, nu mai este posibilă anularea Comenzii.
3. Solicitarea de anulare a Comenzii trebuie trimisă Vânzătorului în format electronic la următoarea adresă [email protected]. Aceste prevederi nu afectează dreptul Clientului de a se retrage din contract în conformitate cu prevederile §7.
§ 6 Executarea Comenzii
1. Prin executarea Comenzii se înţelege, completarea Produselor comandate, pregătirea documentelor, împachetarea şi predarea coletului către firma de curierat.
2. Vânzătorul depune toate eforturile pentru a se asigura că Produsele prezentate în Magazin să fie întotdeauna disponibile.
3. În cazuri extrem de rare de indisponibilitate a Produsului/părţii din Produsele acoperite de Comandă, Clientul este informat în mod electronic despre starea Comenzii şi i se cere să decidă asupra modului de executare a acesteia (executarea parţială sau anularea întregii Comenzi). Într-o astfel de situaţie, executarea Comenzii va fi suspendată până la primirea unui răspuns din partea Clientului. În lipsa unui răspuns din partea Clientului, după 7 zile de la data transmiterii întrebării către Client, Comanda va fi anulată.
4. Condiţia pentru executarea Comenzii este ca Clientul să furnizeze o adresă de livrare corectă, exactă. Adresa de livrare trebuie să fie înRomania şi nu poate fi o adresă de căsuţă poştală.
5. Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a se retrage de la executarea Comenzii dacă datele furnizate de către Cumpărător în formularul de achiziţie sunt incomplete sau incorecte. În acest caz, Vânzătorul va returna banii Clientului în acelaşi mod în care a fost efectuată plata.
6. Executarea Comenzii plasate în Magazin începe în momentul în care plata este înregistrată în contul Vânzătorului.
7. Pentru fiecare Comandă se emite o factură cu TVA.
8. Potrivit art. 106b alin. 5 din Legea TVA modificată (Polonia), Clientul care achiziţionează bunuri sau servicii are opţiunea de a primi o factură cu codul de identificare fiscală (CIF) numai dacă pe chitanţa care documentează vânzarea a fost inclus numărul CIF al cumpărătorului, ceea ce înseamnă că acesta trebuie furnizat în momentul plasării comenzii.
9. Comenzile sunt executate de luni până vineri, cu excepţia sărbătorilor şi a zilelor libere legale. Comanda va fi expediată în 2 zile lucrătoare calculate de la data plasării acesteia.
10. După ce Vânzătorul predă coletul cu Comanda către firma de curierat, Clientul va fi informat despre acest fapt prin e-mail şi va primi o factură şi un număr (AWB) pentru a urmări starea expedierii coletului cu comanda.
§ 7 Încheierea Contractului de vânzare, dreptul de retragere din Contract
1. Contractul va fi încheiat în momentul în care Vânzătorul va trimite confirmarea Comenzii.
2. Conform contractului, Vânzătorul se obligă să execute Comanda în conformitate cu conţinutul specificaţiei în acceptarea Comenzii trimise Cumpărătorului.
3. Vânzătorul livrează Produsele Cumpărătorului la adresa indicată de Client, sub rezerva § 2 alin. 5, factura este trimisă electronic la adresa de e-mail furnizată la plasarea Comenzii.
4. Cumpărătorul se angajează să preia Produsele şi să plătească Preţul indicat de Vânzător, împreună cu eventualele Costuri de livrare a Produselor.
5. În conformitate cu legislaţia aplicabilă, Clientul care este Consumator şi Întreprinzătorul cu drepturi de consumator se pot retrage dintr-un contract încheiat la distanţă fără a furniza un motiv în termen de 30 de zile de la data preluării mărfii de către Client (primirea expedierii). Vânzătorul oferă 30 (treizeci) de zile pentru retragerea din Contractul de vânzare fără a fi necesară indicarea motivului şi o returnare fără costuri ca parte a retragerii din Contractul de vânzare, calculate de la data preluării mărfii de către Client (primirea expedierii).
6. Pentru a respecta termenul de mai sus, este suficientă transmiterea declaraţiei de retragere din Contractul de vânzare prin e-mail la următoarea adresă: [email protected].
7. Draftul de retur poate fi găsit în FORMULARUL DE RETUR (Descărcă).
8. În cazul retragerii dintr-un contract încheiat la distanţă, contractul este considerat neîncheiat. Ceea ce părţile şi-au furnizat reciproc se restituie neschimbat, cu excepţia cazului în care modificarea a fost necesară în limitele obişnuite. Returul trebuie să aibă loc imediat, nu mai târziu de 30 zile de la data primirii de către Magazin a declaraţiei de retragere din contract.
9. Produsul returnat trebuie ambalat astfel încât să se asigure de nici o deteriorare a expedierii în timpul transportului. Produsul trebuie returnat cu eticheta originală ataşată şi accesorii. Împreună cu Produsul, Cumpărătorul trebuie să furnizeze un Formular de retragere din contract completat ataşat la factură sau conform modelului aflat sub linkul de la punctul 7 de mai sus sau într-o altă formă scrisă - o declaraţie neechivocă de voinţă de retragere din contract care să conţină cel puţin: numărul comenzii şi/sau factura, data achiziţiei, detaliile privind adresa Clientului, numărul de telefon, adresa de e-mail, numărul contului bancar pentru returnarea Preţului Produsului.
10. Clientul este responsabil pentru reducerea valorii Produsului ca urmare a folosirii acestuia într-un mod care depăşeşte ceea ce este necesar pentru a stabili calitatea, caracteristicile şi funcţionarea Produsului.
11. Puteți face un retur gratuit după cum urmează:
12. Rambursarea sumei rezultate din contravaloarea Produselor şi eventualelor costuri de livrare a acestora către Client va avea loc în termen de 14 zile de la data primirii declaraţiei Clientului privind retragerea din Contractul de vânzare.
13. Vânzătorul poate reţine restituirea sumei menţionate la alin. 12 până la primirea Produselor de la Client sau furnizarea de către Client dovezii de returnare a produselor, în funcţie de evenimentul care are loc primul.
14. Dacă Clientul a suportat Costul de livrare a Comenzii de la Vânzător, în cazul retragerii din Contractul de vânzare, acesta va fi rambursat Clientului integral, dar va fi rambursat cel mai mic Cost de livrare a Produsului accesibil în Magazin.
15. Rambursarea pentru soluţionarea retragerii din Contractul de vânzare se va face folosind aceeaşi metodă pe care Clientul a ales-o pentru a plăti Comanda.
§ 8 Reclamarea Produsului
1. Fiecare Produs achiziţionat în Magazin este acoperit de garanţia Vânzătorului în condiţiile stabilite în Legea Codului Civil din Polonia.
2. Vânzătorul trebuie să livreze Produsul fără defecte.
3. În special, Clientul are dreptul de a depune o reclamaţie dacă:
a) apare un defect la Produsul achiziţionat;
b) Produsul livrat a fost deteriorat în timpul livrării - Clientul trebuie să înştiinţeze imediat despre acest fapt Vânzătorul, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la primirea Comenzii;
c) Produsul livrat nu corespunde cu Comanda.
4. Reclamația trebuie depusă în scris, inclusiv sub formă de e-mail. Pentru a lua în considerare reclamația, nu este necesar să se livreze vânzătorului produsul care face obiectul reclamației, în acest caz poate fi suficient să ne trimiteți o cerere de reclamație la adresa [email protected], împreună cu fotografii care prezintă produsul care face obiectul reclamației, o copie a dovezii de cumpărare, numărul de comandă și o descriere care să conțină următoarele date:
a. denumirea, mărimea şi codul Produsului,
b. circumstanţele în care s-a produs defectul/deteriorarea, în special tipul şi data constatarii defectului/deteriorării,
c. solicitare cu privire la modul de aducere a produsului reclamat în conformitate cu Contractul de vânzare: reparaţie sau înlocuire, sau declaraţie privind reducerea preţului sau retragerea din Contractul de vânzare.
d. datele de contact ale Clientului reclamant,
e. numărul de cont bancar la care va fi returnat echivalentul Produsului care face obiectul reclamaţiei dacă reclamaţia este acceptată şi nu este posibilă repararea sau înlocuirea sau reducerea preţului.
5. Clientul poate depune o reclamaţie folosind modelul Formular de Reclamaţie. (Descarcă)
6. În cazul în care este necesară livrarea Produsului către Vânzător pentru a lua în considerare reclamația, reclamațiile cu privire la Produsele achiziționate în Magazin se fac prin trimiterea înapoi a bunurilor prin poștă sau prin curier, pe cheltuiala Vânzătorului, la adresa menționată:
ORBICO SP. Z O.O. (ORBICO SRL)
www.converse.pl - Departamentul Reclamaţii
SBP bud. B
ul. Chorzowska 150
40-101 Katowice
7. Produsul care face obiectul reclamației și Formularul de notificare a reclamației trebuie să fie ambalate cu grijă și protejate pe durata transportului împotriva posibilelor deteriorări.
8. Vânzătorul nu acceptă nici un colet trimis cu „ramburs la livrare”.
10. Vânzătorul va lua atitudine faţă de solicitarea Clientului imediat, nu mai târziu de 14 zile de la primirea Produsului care face obiectul reclamaţiei. Răspunsul la reclamaţie va fi trimis la adresa de e-mail furnizată de Client sau într-un alt mod furnizat de acesta.
11. Clientul care își exercită drepturile rezultate din garanţia Vânzătorului este obligat să livreze produsul defect la adresa Vânzătorului.
12. Vânzătorul este răspunzător, în temeiul garanţiei, dacă un defect fizic este constatat în termen de doi ani de la livrarea Produsului către Client. Cererea de înlăturare a defectului sau de înlocuire a Produsului cu unul fără defecte expiră după un an, dar această perioadă nu se poate încheia înainte de expirarea perioadei specificate inițial de 2 (doi) ani . În această perioadă, Clientul se poate retrage din Contractul de vânzare sau poate depune o declaraţie de reducere a preţului din cauza unui defect al Produsului. În cazul în care Clientul a solicitat înlocuirea Produsului cu unul fără defecte sau înlăturarea defectului, termenul limită pentru retragerea din Contractul de vânzare sau depunerea unei declaraţii de reducere a preţului începe în momentul expirării termenului limită pentru înlocuirea Produsului sau înlăturarea defectului.
13. În cazul în care Vânzătorul nu va răspunde la reclamaţie în termen de 14 zile de la data primirii acesteia, se consideră că reclamaţia este justificată.
14. Produsele vândute de Vânzător pot fi acoperite de garanţia oferită de producătorul Produsului.
§ 9 Răspunderea pentru conformitate cu contractul
1. Prevederile prezentului § 9 se aplică numai Clientului care este Consumator sau Întreprinzător cu drepturi de consumator.
2. Vânzătorul este obligat să furnizeze Clientului Produsul în conformitate cu Contractul de vânzare. Conformitatea Produsului cu Contractul de vânzare este evaluată conform prevederilor Capitolului 5 a Legii din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor din Polonia.
3. În cazul în care Produsul este în contradicţie cu contractul, Clientul poate solicita:
a. repararea Produsului sau
b. înlocuirea Produsului.
4. O reclamaţie pentru neconformitatea Produsului trebuie notificată în scris. Vânzătorul recomandă trimiterea notificării de reclamaţie la următoarea adresă email: [email protected] înainte de returnarea Produsului (puteţi folosi Formularul de Reclamaţie în acest scop) . Notificarea de Reclamație trebuie să cuprindă: /p>
1) denumirea, mărimea şi codul Produsului,
2) circumstanţele în care s-a produs defectul/deteriorarea, în special tipul şi data constatarii defectului/deteriorării,
3) solicitare cu privire la modul de aducere a Produsului reclamat în conformitate cu Contractul de vânzare: reparaţie sau înlocuire,
4) data livrării Produsului,
5) datele de contact a Clientului reclamant,
6) solicitare de reparare sau înlocuire a Produsului.
5. În cazul în care Vânzătorul primeşte o solicitare:
a. repararea Produsului - Vânzătorul are dreptul să înlocuiască acest Produs;
b. înlocuirea Produsului – Vânzătorul este îndreptăţit să repare acest Produs;
– în cazul în care metoda aleasă de Client pentru a aduce Produsul în conformitate cu Contractul de vânzare este imposibilă sau ar impune Vânzătorului să suporte costuri excesive.6. În cazul în care atât înlocuirea, cât şi repararea Produsului sunt imposibile sau ar necesita suportarea unor costuri excesive de către Vânzător, Vânzătorul poate refuza să aducă Produsul în conformitate cu Contractul de vânzare.
7. După examinarea reclamaţiei, Vânzătorul oferă Clientului un răspuns la reclamaţie, în care fie:
1) acceptă reclamaţia şi indică data planificată pentru realizarea solicitării Clientului;
2) acceptă reclamaţia şi informează Clientul despre exercitarea dreptului menţionat la alin. 5 de mai sus;
3) refuză să aducă Produsul în conformitate cu Contractul de vânzare din motivele indicate la alin. 5 de mai sus;
4) respingerea reclamaţiei din cauza netemeiniciei acesteia.
8. Vânzătorul răspunde la reclamaţie în acelaşi mod în care a fost depusă, în termen de 14 zile de la data primirii acesteia.
9. Clientul pune la dispoziţia Vânzătorului Produsul supus reparaţiei sau înlocuirii. Vânzătorul colectează Produsul pe cheltuiala sa.
10. Clientul nu este obligat să plătească pentru utilizarea normală a Produsului, care apoi a fost înlocuit.
11. În cazul în care Produsul nu este conform cu contractul, Clientul poate depune o declaraţie de reducere a preţului sau de retragere din contract atunci când:
1) Vânzătorul a refuzat să aducă Produsul în conformitate cu contractul;
2) Vânzătorul nu a adus Produsul în conformitate cu contractul conform alin. 9, 10;
3) neconformitatea Produsului continuă, chiar dacă Vânzătorul a încercat să-l aducă în conformitate cu contractul;
4) lipsa de conformitate a Produsului este suficient de semnificativă pentru a justifica o reducere imediată a preţului sau retragerea din contract;
5) din declaraţia sau circumstanţele Vânzătorului reiese clar că acesta nu va aduce Produsul în conformitate cu contractul într-un timp rezonabil sau fără inconveniente nejustificate pentru Client.
12. O declaraţie pentru reducere de preţ sau retragere din contract poate fi depusă în scris la adresa sediului Vânzătorului sau la următoarea adresă de e-mail: [email protected] (în acest scop, puteţi utiliza Formularul de Reclamaţie). Declaraţia ar trebui, de asemenea, să indice numărul contului bancar la care va fi returnat echivalentul Produsului care face obiectul reclamaţiei în cazul în care Vânzătorul acceptă reclamaţia şi reduce preţul sau efectiv se retrage din contract.
13. Declaraţia de reducere a preţului sau de retragere din Contractul de vânzare trebuie să conţină:
1) datele de contact ale Clientului,
2) denumirea, mărimea şi codul Produsului,
3) data de livrare a Produsului,
4) indicarea motivului depunerii declaraţiei, selectat dintre motivele indicate la alin. 11 de mai sus,
5) o declaraţie de reducere a preţului Produsului, împreună cu o indicarea preţului redus al Produsului, sau o declaraţie de retragere din Contractul de vânzare.
14. Vânzătorul rambursează Clientului sumele datorate ca urmare a exercitării dreptului de reducere a preţului imediat, nu mai târziu de 14 zile de la data primirii declaraţiei privind reducerea preţului.
15. În cazul retragerii din contract, Clientul returnează imediat Produsul Vânzătorului, pe cheltuiala acestuia din urmă. Vânzătorul rambursează Clientului preţul imediat, nu mai târziu de 14 zile de la data primirii Produsului sau a dovezii returnării acestuia.
16. Vânzătorul rambursează preţul folosind aceeaşi metodă de plată ca aceea folosită de Client, cu excepţia cazului în care acesta a fost de acord în mod expres cu o altă metodă de returnare, care nu implică niciun cost pentru el.
§ 10 Înlocuirea Produsului
Dacă Clientul doreşte să înlocuiască Produsul, trebuie să urmeze instructiunile conform art 5 din Regulament, şi ulterior să efectueze o nouă Comandă pentru un alt Produs dorit.
§ 11 Coduri de reducere
1. Magazinul prevede posibilitatea de a organiza campanii promoţionale în care Clienţii vor putea face o achiziţie cu cod de reducere.
2. Codurile de reducere reduc preţurile la produsele selectate din oferta Magazinului şi nu pot fi combinate cu alte coduri de reducere.
3. În cazul retragerii din contract/anularea comenzii privind Produsul pentru care a fost acordată o reducere cu cod promoţional Clientul nu mai beneficiază de reducere dacă promoția s-a încheiat, chiar dacă este vorba despre un produs care anterior era supus codului de reducere.
4. Neefectuarea unei plăţi în perioada promoţiei echivalează cu renunţarea la depunerea unei comenzi în condiţii promoţionale; într-o astfel de situaţie, Clientul nu primeşte confirmarea depunerii Comenzii şi nu poate solicita realizarea unei astfel de Comenzi în condiţii promoţionale dacă promoţia s-a încheiat.
§ 12 Protecţia datelor cu caracter personal
1. Datele cu caracter personal furnizate de către Clienți în Magazin (inclusiv în procesele de înregistrare a unui cont, de plasare a unei comenzi fără înregistrare în Magazin, de utilizare a Magazinului, inclusiv efectuarea de achiziții în Magazin) sunt prelucrate de Vânzător, respectiv de către Orbico Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością cu sediul social în Varșovia, ul. Salsy 2 02-823 Varșovia, Polonia, înscrisă în Registrul Întreprinzătorilor ținut de Tribunalul Districtual pentru Capitala Varșovia, Divizia a 13-a a Registrului Național al Instanțelor, sub KRS nr. 0000046562, în calitate de operator de date.
2. Vânzătorul acordă o mare importanță obligației de a proteja confidențialitatea datelor cu caracter personal ale Clienților în conformitate cu Regulamentul UE 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în cee ace privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (GDPR) și legile conexe aplicabile.
3. Furnizarea datelor cu caracter personal de către Client este voluntară și necesară pentru a efectua achiziții și a utiliza acele serviciile puse la dispoziție de către Vânzător care necesită furnizarea de date cu caracter personal. Vânzătorul prelucrează datele cu caracter personal pentru a putea furniza servicii pe cale electronică, pentru a încheia și a executa contracte de vânzare cu Clientul pentru produsele comandate de acesta în Magazin, iar în cazul consimțământului Clientului de a primi buletinul informativ, și pentru a furniza serviciul de buletin informativ.
4. Clientul are dreptul de a avea acces la conținutul datelor sale cu caracter personal și de a le corecta și șterge. Datele cu caracter personal pot fi corectate sau șterse după notificarea la: [email protected].
5. Informații și prevederi detaliate privind protecția datelor cu caracter personal pot fi găsite accesând pagina privind Politica de confidențialitate a Magazinului: converse.ro/privacy-policy.
§ 13 Newsletter
1. Serviciul constă în trimiterea gratuită a Newsletter-ului prin e-mail, de informaţii despre ofertele curente, promoţiile şi ofertele cu preţ redus . Serviciul este disponibil tuturor utilizatorilor Magazinului fără a fi nevoie să creeze un cont de Client.
2. Pentru a primi mesaje de e-mail sub forma unui Newsletter, Utilizatorul Magazinului îşi introduce adresa de e-mail în formularul de înscriere pus la dispoziţie pe Portal. După trimiterea formularului completat de înscriere la Newsletter, utilizatorul primeşte imediat, prin e-mail la adresa de e-mail furnizată în formularul de înregistrare, confirmarea încheierii contractului de furnizare a serviciului Newsletter, cu o solicitare de confirmare şi activare a serviciului. Activarea are loc prin selectarea redirecţionării către site-ul Magazinului, care este inclusă în mesajul e-mail-ului transmis.
3. Puteţi renunţa la Newsletter în orice moment făcând click pe link-ul furnizat în subsolul fiecărui e-mail care conţine Newsletter-ul.
4. Pentru abonarea la Newsletter, utilizatorul primeşte un cod unic de reducere -15%, trimis electronic la adresa de e-mail indicată de utilizator.
4.1. Codul de reducere poate fi folosit în Magazin.
4.2. Reducerea se aplică numai mărfurilor eligibile şi nu poate fi combinată cu reducerea pentru angajat sau cu orice altă reducere. Codul de abonare la Newsletter nu poate fi combinat cu alte coduri de reducere.
4.3. Reducerea nu poate fi aplicată taxelor de impozit sau taxelor de transport şi manipulare. Costurile de transport sunt calculate după aplicarea reducerilor.
4.4. Reducerea nu se aplică modelelor din ediţii limitate Converse (modele marcate cu eticheta Ediţii limitate), produselor şi modelelor Chuck Taylor All Star înalte şi scurte în culori: negru (M9166C, M9160C) alb (M7652C, M7650C) roşu ( M9696C, M9621C) bleumarin (M9697C,M9622C) gri (1J794C, 1J793C) vişiniu închis (M9691C, M9613C) şi modele Chuck Taylor 70 înalte şi scurte în culori alb (162065C,162056C), negru (162058C,162050C) galben şi crem ( 162062C, 162053C).
4.5. Codul de reducere nu este transferabil altui utilizator sau schimbat cu numerar, credit sau pentru achiziţii ulterioare. În cazul în care există o utilizare neautorizată a codului de reducere de către terţi, comanda depusă de această persoană cu utilizarea neautorizată a codului va fi anulată automat, iar codul de reducere va fi anulat.
§ 14 Dispoziţii finale
1. În probleme care nu sunt reglementate de prezentul Regulament, se aplică prevederile legislaţiei poloneze. Această dispoziție nu privează consumatorul de protecția oferită de legea țării în care își are reședința obișnuită, de la care nu se poate deroga prin contract.
2. Vânzătorul poate modifica Regulamentul în cazul:
1) modificări ale obiectului activităţii Vânzătorului;
2) începerea prestării de noi servicii de către Vânzător, modificarea serviciilor deja prestate sau întreruperea prestării acestora;
3) aducerea de modificări tehnice Magazinului care impune adaptarea la acestea a prevederilor Regulamentelor;
4) obligaţia legală de a efectua modificări, inclusiv obligaţia de adaptare a Regulamentului la statutul juridic actual;
5) eliminarea oricăror greşeli, erori, ambiguităţi sau îndoieli de interpretare referitoare la conţinutul Regulamentului.
3. Clienţii vor fi informaţi despre modificarea Regulamentului prin publicarea versiunii modificate a acestuia pe site-ul Magazinului cu cel puţin 7 (şapte) zile înainte de data intrării în vigoare a modificărilor. Tot in termen de 7 (șapte) zile înainte de intrarea în vigoare a modificărilor, , versiunea modificată a Regulamentului va fi transmisă Utilizatorilor și prin e-mail.
4. La Contractele de vânzare încheiate înainte de data intrării în vigoare a noului Regulament se aplică prevederile Regulamentului aplicabile atunci.
5. Utilizatorul care nu este de acord cu modificarea Regulamentului poate renunţa din Cont (rezilia contractul de furnizare de servicii electronice) în modul specificat în § 2 alin. 9.
6. Fiecare Client poate utiliza metode extrajudiciare de examinare a reclamaţiilor şi revendicarea drepturilor. În acest sens, este posibil ca Clientul să recurgă la mediere, apelând la mediatori autorizati.
7. Clientul are dreptul de a se adresa unui mediator autorizat cu o cerere de deschidere a procedurii de mediere privind soluţionarea pe cale amiabilă a litigiului dintre Client şi Vânzător.
8. Clientul poate obţine asistenţă gratuită în soluţionarea litigiului dintre Client şi Vânzător, folosind organizaţii sociale ale cărei sarcini statutare includ protecţia consumatorilor.
9. Vânzătorul se străduieşte ca litigiile cu Consumatorul să fie soluţionate în primul rând pe cale amiabilă, dar în cazul în care această formă a eşuat, instanţa competentă pentru soluţionarea litigiilor este instanţa competentă conform reglementărilor aplicabile.
10. În conformitate cu Regulamentul Parlamentului European şi al Consiliului nr. 524/2013 din 21 mai 2013, Vânzătorul pune la dispoziţie un link pentru platforma ODR: ec.europa.eu/odr. Platforma ODR este, printre alte, sursă de informaţii cu privire la formele de soluţionare extrajudiciară a litigiilor care pot apărea între întreprinzători şi consumatori.
11. În cazul unor dispute între Vânzător şi o persoană fizică care nu este consumator sau persoană juridică, instanţa cu competenţă teritorială este instanţa competentă pentru sediul Vânzătorului.
12. Versiunea actuală a Regulamentului este valabilă de la 21 octombrie 2024
Regulament valabil din 18 decembrie 2024.
Regulament
§1 Definiţiile termenilor folosiţi în Regulament
În prezentul Regulament ori de câte ori este vorba despre:
1. Vânzător– societatea ORBICO SP. Z O.O. (ORBICO SRL) str. Salsy 2, 02-823 WARSZAWA, înregistrată în registrul întreprinzătorilor de pe lângă Judecătoria oraşului Varşovia, a XIII-a Secţie Comercială a Oficiului Naţional al Registrului Comerţului sub numărul KRS (J) 0000046562, CIF 6462526337.
2. Preţ – se înţelege preţul produsului aşezat lângă informaţiile despre Produs, fără a include Costul de livrare a Produsului.
3. Lista de preţuri – se înţelege o listă de Produse împreună cu Preţurile acestora.
4. Cont – un cont individual al Clientului creat după Înregistrare, prin care acesta foloseşte serviciile disponibile după crearea acestuia pe site-ul web www.converse.pl, în special Contul permite: salvarea şi stocarea informaţiilor despre datele de contact ale Clientului pentru expedierea Produselor, urmărirea stării Comenzii, acces la istoricul Comenzii. Clientul obţine acces la Cont folosind un user şi o parolă.
5. Coş – un formular electronic pus la dispoziţie de Vânzător, prin care Clientul efectuează o achiziţie.
6. Costuri de livrare a produsului – costurile suportate în scopul livrării Produsului Cumpărătorului, în conformitate cu Comanda Cumpărătorului.
7. Produs – înseamnă produsele oferite de Vânzător pentru vânzare cu amănuntul în Magazin.
8. Magazin – se înţelege un magazin online al Vânzătorului la adresa de Internet www.converse.ro.
9. Serviciu, Portal – se înţelege un mecanism automat localizat pe site-ul www.converse.pl care permite Solicitantului să desfăşoare activităţile prevăzute în Regulament în domeniul depunerii unei Comenzi în formă electronică şi un set de alte funcţionalităţi oferite la această adresă.
10. Cumpărător, Client – înseamnă o persoană fizică majoră cu capacitate juridică deplină, o persoană juridică sau o unitate organizatorică fără personalitate juridică, dar cu capacitate juridică, care va plasa o Comandă în conformitate cu regulile prevăzute în prezentul Regulament.
11. Întreprinzător cu drepturi de consumator – persoană fizică care încheie un contract direct legat de activitatea sa economică, atunci când din conţinutul prezentului contract rezultă că nu are caracter profesional pentru persoana respectivă, care rezultată în special din obiectul activităţii sale economice, pus la dispoziţie în baza prevederilor privind Registrul Central şi Informaţii privind Activitatea Economică.
12. Consumator – este, în conformitate cu art. 22 din Codul civil polonez, o persoană fizică care încheie cu un întreprinzător o tranzacţie juridică, care nu are legătură directă cu activitatea sa comercială sau profesională.
13. Comanda – se înţelege ca o ofertă adresată Vânzătorului de către Cumpărător în forma electronică prevăzută în regulile prezentului Regulament, privind achiziţia Produsului.
14. Contract de vânzare – încheierea unui contract de vânzare a Produsului sau contract deja încheiat între Client şi Vânzător prin intermediul Magazinului.
§ 2 Informaţii generale
1. Magazinul online care operează la adresa www.converse.ro este condus de către Vânzător.
2. Vânzătorul poate fi contactat după cum urmează:
a. La numărul de telefon +40373808967;
b. n probleme legate de funcţionarea Magazinului şi Comenzi precum şi retragerea din contract: prin e-mail la adresa [email protected];
c. În probleme detaliate referitoare la Produs, caracteristicile, funcţiile acestuia: prin e-mail la următoarea adresă: [email protected],
d. În probleme legate de Reclamaţii: pe cale electronică, la următoarea adresă: [email protected]
3. Comenzile sunt depuse pe baza legislaţiei în vigoare din Polonia şi în conformitate cu principiile stabilite în prezentul Regulament.
4. Plasarea unei Comenzi în Magazin înseamnă acceptarea prezentului Regulament.
5. Produsele comandate vor fi livrate la locaţii de livrare situate pe teritoriul Republicii de România.
6. Produsele oferite de Magazinul online şi Preţurile acestora pot diferi de produsele şi preţurile oferite în magazinele fizice ale Vânzătorului.
7. Vânzătorul depune toate eforturile pentru a asigura că folosirea Site-ului Web să fie posibilă pentru utilizatorii de Internet prin folosirea tuturor browserelor web populare, sistemelor de operare, tipurilor de dispozitive şi a tipurilor de conexiuni la Internet. Cerinţele tehnice minime pentru folosirea Site-ului sunt un browser web în versiune cel puţin Internet Explorer 8 sau Chrome 16 sau Firefox 10 sau Opera 11 sau Safari 5 sau mai nou, cu Javascript activat, care acceptă „cookie”, o conexiune la Internet cu o lăţime de bandă de cel puţin 256 kbit/s şi un cont de e-mail activ.
8. Pentru înregistrarea Contului, Clientul completează formularul de înregistrare accesibil în Magazin, furnizând datele personale marcate ca fiind necesare, acceptând prevederile prezentului Regulament şi apăsând butonul „Înregistrare” sau echivalent. Prin înregistrarea unui Cont, Clientul încheie un contract gratuit pentru furnizarea de servicii electronice pe perioadă nedeterminată.
9. Clientul care a înregistrat Contul poate rezilia contractul de furnizare de servicii electronice prin depunerea unei cereri către Vânzător de ştergere a contului Clientului, folosind orice mijloc de comunicare la distanţă, care permite Vânzătorului să ia la cunoştinţă declaraţia de voinţă a Clientului, în special prin poşta electronică la următoarea adresă: [email protected];
10. Reclamaţiile legate de furnizarea de servicii electronice de către Vânzător şi alte reclamaţii legate de funcţionarea Magazinului (cu excepţia procedurii de reclamaţie privind Produsul, care a fost indicată la § 8 şi 9 din Regulament) Clientul poate depune sub formă de document prin e-mail la următoarea adresă: [email protected]
11. Se recomandă ca Clientul să furnizeze în descrierea reclamaţiei cel puţin: informaţii şi circumstanţe referitoare la subiectul reclamaţiei, cerinţele Clientului şi datele de contact.
12. Răspunsul la reclamaţia menţionată mai sus are loc imediat, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data depunerii acesteia.
13. Este interzis Clientului să furnizeze conţinut cu caracter ilegal şi folosirea de către Client Site-ul web sau serviciilor gratuite furnizate de Vânzător într-un mod contrar legislaţiei aplicabile, a unor bune obiceiuri, încălcând drepturile personale ale terţilor sau interesele legitime ale Vânzătorului.
14. Datorită naturii publice a Internetului şi a utilizării serviciilor furnizate electronic, Vânzătorul atrage atenţia asupra riscurilor asociate cu posibilitatea obţinerii şi modificării datelor Clientului de către persoane neautorizate, prin urmare Clienţii trebuie să utilizeze măsuri tehnice adecvate care să minimizeze riscurile menţionate mai sus. În special, aceştia ar trebui să folosească programe antivirus şi programe care protejează identitatea utilizatorilor de Internet.
15. Fotografiile Produselor sunt ilustraţii ilustrative, care în unele cazuri pot diferi de aspectul real al Produsului, de ex., datorită configuraţiei diferite a hardware-ului computerului Clientului. Dar acest lucru nu afectează proprietăţile Produselor.
§ 3 Preţul Produselor şi Forma de plată
1. Toate Preţurile Produselor din Magazin sunt exprimate în Lei/Ron şi includ TVA.
2. Preţurile Produselor nu includ costurile de livrare a Produsului.
3. Preţul indicat pentru Produs la momentul plasării Comenzii de către Client este definitiv obligatoriu şi nu poate fi negociat.
4. Informaţiile despre valoarea totală a Produselor comandate sunt prezentate în fila Coş şi actualizate după adăugarea fiecărui Produs.
5. Informaţiile despre valoarea totală a Comenzii (valoarea totală a Produsului comandat + costurile de livrare a Produsului) sunt furnizate după selectarea modului de plată şi livrare.
6. Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a modifica Preţurile Produselor afişate în Lista de preţuri. Acest lucru nu afectează drepturile dobândite de Clienţii care au plasat Comanda sau au efectuat plata.
7. Toate produsele oferite în Magazin sunt noi şi originale, lipsite de defecte fizice şi legale, în termen de valabilitate şi au fost introduse legal pe și română.
8. Vânzătorul permite plata Comenzii sub forma unei plăţi electronice prin serviciul PayU - gestionarea plăţilor electronice şi a cardurilor de plată este asigurată de: PayU.pl - compania PayU S.A cu sediul în Poznan (adresa sediului: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznan), înscris în Registrul Antreprenorilor al Oficiul Registrului Comerţului sub numărul 0000274399, dosare de înregistrare păstrate de Judecătoria Poznań - Nowe Miasto şi Wilda din Poznan, capital social în valoare de 4000 PLN vărsat integral), CIF 779 -23-08-495.
§ 4 Plasarea comenzi
1. Comenzile pot fi plasate pe tot parcursul anului, 24 de ore pe zi, prin intermediul site-ului www.converse.ro
2. Pentru a plasa o comandă, selectaţi un Produs din categoria de produse prezentată pe site-ul Magazinului şi adăugaţi-l în Coş. La fel trebuie procedat şi cu Produsele ulterioare pe care Clientul intenţionează să le achiziţioneze.
3. Coşul prezintă: numele produsului, fotografia acestuia, cantitatea, Preţul şi valoarea totală a Produselor selectate.
4. Numărul maxim de Produse de acelaşi model şi dimensiune comandate de o persoană este de 5 (cinci) bucăţi per Comandă. Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a reduce numărul de Articole comandate din ediţiile limitate.
5. După adăugarea Produselor în Coş, selectaţi forma de livrare şi plată, apoi faceţi clic în câmpul „Următorul” pentru a trece în etapa: Factură şi detalii de livrare.
6. În cazul în care Clientul are un Cont în Magazin, acesta trebuie să se conecteze folosind câmpurile de conectare în etapa „Detaliile tale” pentru a finaliza achiziţia şi apoi să verifice adresa pentru facturare şi livrare. Dacă datele adresei trebuie actualizate, faceţi clic pe câmpul „Date noi despre client” şi introduceţi informaţii noi. Dacă Clientul s-a autentificat imediat după ce a intrat pe site-ul Magazinului, detaliile adresei sale vor fi afişate automat.
7. După furnizarea datelor de adresă, conţinutul Coşului şi alte detalii ale Comenzii ar trebui verificate: datele despre adresă, forma de livrare şi forma de plată. Dacă acestea necesită corectare, faceţi clic pe câmpul „Retur”. Dacă sunt corecte, faceţi clic pe câmpul „Cumpăraţi acum”, după care Clientul va fi redirecţionat către site-ul web al operatorului de plată pentru a finaliza plata pentru Comandă, apoi va primi un e-mail de confirmare a comenzii.
8. Confirmarea plasării unei Comenzi conţine informaţii detaliate despre Comanda plasată şi numărul care trebuie utilizat în contactele cu Vânzătorul.
§ 5 Modificarea sau anularea Comenzii
1. După confirmarea Comenzii, nu este posibilă modificarea acesteia.
2. Clientul are opţiunea de a renunţa la Comandă până la completarea acesteia. După ce Comanda a fost transferată către firma de curierat, nu mai este posibilă anularea Comenzii.
3. Solicitarea de anulare a Comenzii trebuie trimisă Vânzătorului în format electronic la următoarea adresă [email protected]. Aceste prevederi nu afectează dreptul Clientului de a se retrage din contract în conformitate cu prevederile §7.
§ 6 Executarea Comenzii
1. Prin executarea Comenzii se înţelege, completarea Produselor comandate, pregătirea documentelor, împachetarea şi predarea coletului către firma de curierat.
2. Vânzătorul depune toate eforturile pentru a se asigura că Produsele prezentate în Magazin să fie întotdeauna disponibile.
3. În cazuri extrem de rare de indisponibilitate a Produsului/părţii din Produsele acoperite de Comandă, Clientul este informat în mod electronic despre starea Comenzii şi i se cere să decidă asupra modului de executare a acesteia (executarea parţială sau anularea întregii Comenzi). Într-o astfel de situaţie, executarea Comenzii va fi suspendată până la primirea unui răspuns din partea Clientului. În lipsa unui răspuns din partea Clientului, după 7 zile de la data transmiterii întrebării către Client, Comanda va fi anulată.
4. Condiţia pentru executarea Comenzii este ca Clientul să furnizeze o adresă de livrare corectă, exactă. Adresa de livrare trebuie să fie înRomania şi nu poate fi o adresă de căsuţă poştală.
5. Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a se retrage de la executarea Comenzii dacă datele furnizate de către Cumpărător în formularul de achiziţie sunt incomplete sau incorecte. În acest caz, Vânzătorul va returna banii Clientului în acelaşi mod în care a fost efectuată plata.
6. Executarea Comenzii plasate în Magazin începe în momentul în care plata este înregistrată în contul Vânzătorului.
7. Pentru fiecare Comandă se emite o factură cu TVA.
8. Potrivit art. 106b alin. 5 din Legea TVA modificată (Polonia), Clientul care achiziţionează bunuri sau servicii are opţiunea de a primi o factură cu codul de identificare fiscală (CIF) numai dacă pe chitanţa care documentează vânzarea a fost inclus numărul CIF al cumpărătorului, ceea ce înseamnă că acesta trebuie furnizat în momentul plasării comenzii.
9. Comenzile sunt executate de luni până vineri, cu excepţia sărbătorilor şi a zilelor libere legale. Comanda va fi expediată în 2 zile lucrătoare calculate de la data plasării acesteia.
10. După ce Vânzătorul predă coletul cu Comanda către firma de curierat, Clientul va fi informat despre acest fapt prin e-mail şi va primi o factură şi un număr (AWB) pentru a urmări starea expedierii coletului cu comanda.
§ 7 Încheierea Contractului de vânzare, dreptul de retragere din Contract
1. Contractul va fi încheiat în momentul în care Vânzătorul va trimite confirmarea Comenzii.
2. Conform contractului, Vânzătorul se obligă să execute Comanda în conformitate cu conţinutul specificaţiei în acceptarea Comenzii trimise Cumpărătorului.
3. Vânzătorul livrează Produsele Cumpărătorului la adresa indicată de Client, sub rezerva § 2 alin. 5, factura este trimisă electronic la adresa de e-mail furnizată la plasarea Comenzii.
4. Cumpărătorul se angajează să preia Produsele şi să plătească Preţul indicat de Vânzător, împreună cu eventualele Costuri de livrare a Produselor.
5. În conformitate cu legislaţia aplicabilă, Clientul care este Consumator şi Întreprinzătorul cu drepturi de consumator se pot retrage dintr-un contract încheiat la distanţă fără a furniza un motiv în termen de 30 de zile de la data preluării mărfii de către Client (primirea expedierii). Vânzătorul oferă 30 (treizeci) de zile pentru retragerea din Contractul de vânzare fără a fi necesară indicarea motivului şi o returnare fără costuri ca parte a retragerii din Contractul de vânzare, calculate de la data preluării mărfii de către Client (primirea expedierii).
6. Pentru a respecta termenul de mai sus, este suficientă transmiterea declaraţiei de retragere din Contractul de vânzare prin e-mail la următoarea adresă: [email protected].
7. Draftul de retur poate fi găsit în FORMULARUL DE RETUR (Descărcă).
8. În cazul retragerii dintr-un contract încheiat la distanţă, contractul este considerat neîncheiat. Ceea ce părţile şi-au furnizat reciproc se restituie neschimbat, cu excepţia cazului în care modificarea a fost necesară în limitele obişnuite. Returul trebuie să aibă loc imediat, nu mai târziu de 30 zile de la data primirii de către Magazin a declaraţiei de retragere din contract.
9. Produsul returnat trebuie ambalat astfel încât să se asigure de nici o deteriorare a expedierii în timpul transportului. Produsul trebuie returnat cu eticheta originală ataşată şi accesorii. Împreună cu Produsul, Cumpărătorul trebuie să furnizeze un Formular de retragere din contract completat ataşat la factură sau conform modelului aflat sub linkul de la punctul 7 de mai sus sau într-o altă formă scrisă - o declaraţie neechivocă de voinţă de retragere din contract care să conţină cel puţin: numărul comenzii şi/sau factura, data achiziţiei, detaliile privind adresa Clientului, numărul de telefon, adresa de e-mail, numărul contului bancar pentru returnarea Preţului Produsului.
10. Clientul este responsabil pentru reducerea valorii Produsului ca urmare a folosirii acestuia într-un mod care depăşeşte ceea ce este necesar pentru a stabili calitatea, caracteristicile şi funcţionarea Produsului.
11. Instrucțiunile pentru retur gratuit se află: https://www.converse.ro/faq/retururi
12. Rambursarea sumei rezultate din contravaloarea Produselor şi eventualelor costuri de livrare a acestora către Client va avea loc în termen de 14 zile de la data primirii declaraţiei Clientului privind retragerea din Contractul de vânzare.
13. Vânzătorul poate reţine restituirea sumei menţionate la alin. 15 până la primirea Produselor de la Client sau furnizarea de către Client dovezii de returnare a produselor, în funcţie de evenimentul care are loc primul.
14. Dacă Clientul a suportat Costul de livrare a Comenzii de la Vânzător, în cazul retragerii din Contractul de vânzare, acest va fi rambursat Clientului integral, dar va fi rambursat cel mai mic Cost de livrare a Produsului accesibil în Magazin.
15. Rambursarea pentru soluţionarea retragerii din Contractul de vânzare se va face folosind aceeaşi metodă pe care Clientul a ales-o pentru a plăti Comanda.
16. În cazul in care Clientul refuza primirea comenzii, urmată de returnarea fizică a coletului către Vânzător, aceasta va fi considerată o returnare de bunuri si refuz al comenzii iar Vânzătorul va începe procedura de rambursare a valorii comenzii către Client, procedura care poate dura pana la 14 zile calendaristice.
§ 8 Reclamarea Produsului
1. Fiecare Produs achiziţionat în Magazin este acoperit de garanţia Vânzătorului în condiţiile stabilite în Legea Codului Civil din Polonia.
2. Vânzătorul trebuie să livreze Produsul fără defecte.
3. În special, Clientul are dreptul de a depune o reclamaţie dacă:
a) apare un defect la Produsul achiziţionat;
b) Produsul livrat a fost deteriorat în timpul livrării - Clientul trebuie să înştiinţeze imediat despre acest fapt Vânzătorul, nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la primirea Comenzii;
c) Produsul livrat nu corespunde cu Comanda.
4. Reclamația trebuie depusă în scris, inclusiv sub formă de e-mail. Pentru a lua în considerare reclamația, nu este necesar să se livreze vânzătorului produsul care face obiectul reclamației, în acest caz poate fi suficient să ne trimiteți o cerere de reclamație la adresa [email protected], împreună cu fotografii care prezintă produsul care face obiectul reclamației, o copie a dovezii de cumpărare, numărul de comandă și o descriere care să conțină următoarele date:
a. denumirea, mărimea şi codul Produsului,
b. circumstanţele în care s-a produs defectul/deteriorarea, în special tipul şi data constatarii defectului/deteriorării,
c. solicitare cu privire la modul de aducere a produsului reclamat în conformitate cu Contractul de vânzare: reparaţie sau înlocuire, sau declaraţie privind reducerea preţului sau retragerea din Contractul de vânzare.
d. datele de contact ale Clientului reclamant,
e. numărul de cont bancar la care va fi returnat echivalentul Produsului care face obiectul reclamaţiei dacă reclamaţia este acceptată şi nu este posibilă repararea sau înlocuirea sau reducerea preţului.
5. Clientul poate depune o reclamaţie folosind modelul Formular de Reclamaţie. (Descarcă)
6. În cazul în care este necesară livrarea Produsului către Vânzător pentru a lua în considerare reclamația, reclamațiile cu privire la Produsele achiziționate în Magazin se fac prin trimiterea înapoi a bunurilor prin poștă sau prin curier, pe cheltuiala Vânzătorului, la adresa menționată:
ORBICO SP. Z O.O. (ORBICO SRL)
www.converse.pl - Departamentul Reclamaţii
SBP bud. B
ul. Chorzowska 150
40-101 Katowice
7. Produsul care face obiectul reclamației și Formularul de notificare a reclamației trebuie să fie ambalate cu grijă și protejate pe durata transportului împotriva posibilelor deteriorări.
8. Vânzătorul nu acceptă nici un colet trimis cu „ramburs la livrare”.
10. Vânzătorul va lua atitudine faţă de solicitarea Clientului imediat, nu mai târziu de 14 zile de la primirea Produsului care face obiectul reclamaţiei. Răspunsul la reclamaţie va fi trimis la adresa de e-mail furnizată de Client sau într-un alt mod furnizat de acesta.
11. Clientul care își exercită drepturile rezultate din garanţia Vânzătorului este obligat să livreze produsul defect la adresa Vânzătorului.
12. Vânzătorul este răspunzător, în temeiul garanţiei, dacă un defect fizic este constatat în termen de doi ani de la livrarea Produsului către Client. Cererea de înlăturare a defectului sau de înlocuire a Produsului cu unul fără defecte expiră după un an, dar această perioadă nu se poate încheia înainte de expirarea perioadei specificate inițial de 2 (doi) ani . În această perioadă, Clientul se poate retrage din Contractul de vânzare sau poate depune o declaraţie de reducere a preţului din cauza unui defect al Produsului. În cazul în care Clientul a solicitat înlocuirea Produsului cu unul fără defecte sau înlăturarea defectului, termenul limită pentru retragerea din Contractul de vânzare sau depunerea unei declaraţii de reducere a preţului începe în momentul expirării termenului limită pentru înlocuirea Produsului sau înlăturarea defectului.
13. În cazul în care Vânzătorul nu va răspunde la reclamaţie în termen de 14 zile de la data primirii acesteia, se consideră că reclamaţia este justificată.
14. Produsele vândute de Vânzător pot fi acoperite de garanţia oferită de producătorul Produsului.
§ 9 Răspunderea pentru conformitate cu contractul
1. Prevederile prezentului § 9 se aplică numai Clientului care este Consumator sau Întreprinzător cu drepturi de consumator.
2. Vânzătorul este obligat să furnizeze Clientului Produsul în conformitate cu Contractul de vânzare. Conformitatea Produsului cu Contractul de vânzare este evaluată conform prevederilor Capitolului 5 a Legii din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor din Polonia.
3. În cazul în care Produsul este în contradicţie cu contractul, Clientul poate solicita:
a. repararea Produsului sau
b. înlocuirea Produsului.
4. O reclamaţie pentru neconformitatea Produsului trebuie notificată în scris. Vânzătorul recomandă trimiterea notificării de reclamaţie la următoarea adresă email: [email protected] înainte de returnarea Produsului (puteţi folosi Formularul de Reclamaţie în acest scop) . Notificarea de Reclamație trebuie să cuprindă: /p>
1) denumirea, mărimea şi codul Produsului,
2) circumstanţele în care s-a produs defectul/deteriorarea, în special tipul şi data constatarii defectului/deteriorării,
3) solicitare cu privire la modul de aducere a Produsului reclamat în conformitate cu Contractul de vânzare: reparaţie sau înlocuire,
4) data livrării Produsului,
5) datele de contact a Clientului reclamant,
6) solicitare de reparare sau înlocuire a Produsului.
5. În cazul în care Vânzătorul primeşte o solicitare:
a. repararea Produsului - Vânzătorul are dreptul să înlocuiască acest Produs;
b. înlocuirea Produsului – Vânzătorul este îndreptăţit să repare acest Produs;
– în cazul în care metoda aleasă de Client pentru a aduce Produsul în conformitate cu Contractul de vânzare este imposibilă sau ar impune Vânzătorului să suporte costuri excesive.6. În cazul în care atât înlocuirea, cât şi repararea Produsului sunt imposibile sau ar necesita suportarea unor costuri excesive de către Vânzător, Vânzătorul poate refuza să aducă Produsul în conformitate cu Contractul de vânzare.
7. După examinarea reclamaţiei, Vânzătorul oferă Clientului un răspuns la reclamaţie, în care fie:
1) acceptă reclamaţia şi indică data planificată pentru realizarea solicitării Clientului;
2) acceptă reclamaţia şi informează Clientul despre exercitarea dreptului menţionat la alin. 5 de mai sus;
3) refuză să aducă Produsul în conformitate cu Contractul de vânzare din motivele indicate la alin. 5 de mai sus;
4) respingerea reclamaţiei din cauza netemeiniciei acesteia.
8. Vânzătorul răspunde la reclamaţie în acelaşi mod în care a fost depusă, în termen de 14 zile de la data primirii acesteia.
9. Clientul pune la dispoziţia Vânzătorului Produsul supus reparaţiei sau înlocuirii. Vânzătorul colectează Produsul pe cheltuiala sa.
10. Clientul nu este obligat să plătească pentru utilizarea normală a Produsului, care apoi a fost înlocuit.
11. În cazul în care Produsul nu este conform cu contractul, Clientul poate depune o declaraţie de reducere a preţului sau de retragere din contract atunci când:
1) Vânzătorul a refuzat să aducă Produsul în conformitate cu contractul;
2) Vânzătorul nu a adus Produsul în conformitate cu contractul conform alin. 9, 10;
3) neconformitatea Produsului continuă, chiar dacă Vânzătorul a încercat să-l aducă în conformitate cu contractul;
4) lipsa de conformitate a Produsului este suficient de semnificativă pentru a justifica o reducere imediată a preţului sau retragerea din contract;
5) din declaraţia sau circumstanţele Vânzătorului reiese clar că acesta nu va aduce Produsul în conformitate cu contractul într-un timp rezonabil sau fără inconveniente nejustificate pentru Client.
12. O declaraţie pentru reducere de preţ sau retragere din contract poate fi depusă în scris la adresa sediului Vânzătorului sau la următoarea adresă de e-mail: [email protected] (în acest scop, puteţi utiliza Formularul de Reclamaţie). Declaraţia ar trebui, de asemenea, să indice numărul contului bancar la care va fi returnat echivalentul Produsului care face obiectul reclamaţiei în cazul în care Vânzătorul acceptă reclamaţia şi reduce preţul sau efectiv se retrage din contract.
13. Declaraţia de reducere a preţului sau de retragere din Contractul de vânzare trebuie să conţină:
1) datele de contact ale Clientului,
2) denumirea, mărimea şi codul Produsului,
3) data de livrare a Produsului,
4) indicarea motivului depunerii declaraţiei, selectat dintre motivele indicate la alin. 11 de mai sus,
5) o declaraţie de reducere a preţului Produsului, împreună cu o indicarea preţului redus al Produsului, sau o declaraţie de retragere din Contractul de vânzare.
14. Vânzătorul rambursează Clientului sumele datorate ca urmare a exercitării dreptului de reducere a preţului imediat, nu mai târziu de 14 zile de la data primirii declaraţiei privind reducerea preţului.
15. În cazul retragerii din contract, Clientul returnează imediat Produsul Vânzătorului, pe cheltuiala acestuia din urmă. Vânzătorul rambursează Clientului preţul imediat, nu mai târziu de 14 zile de la data primirii Produsului sau a dovezii returnării acestuia.
16. Vânzătorul rambursează preţul folosind aceeaşi metodă de plată ca aceea folosită de Client, cu excepţia cazului în care acesta a fost de acord în mod expres cu o altă metodă de returnare, care nu implică niciun cost pentru el.
§ 10 Înlocuirea Produsului
Dacă Clientul doreşte să înlocuiască Produsul, trebuie să urmeze instructiunile conform art 5 din Regulament, şi ulterior să efectueze o nouă Comandă pentru un alt Produs dorit.
§ 11 Coduri de reducere
1. Magazinul prevede posibilitatea de a organiza campanii promoţionale în care Clienţii vor putea face o achiziţie cu cod de reducere.
2. Codurile de reducere reduc preţurile la produsele selectate din oferta Magazinului şi nu pot fi combinate cu alte coduri de reducere.
3. În cazul retragerii din contract/anularea comenzii privind Produsul pentru care a fost acordată o reducere cu cod promoţional Clientul nu mai beneficiază de reducere dacă promoția s-a încheiat, chiar dacă este vorba despre un produs care anterior era supus codului de reducere.
4. Neefectuarea unei plăţi în perioada promoţiei echivalează cu renunţarea la depunerea unei comenzi în condiţii promoţionale; într-o astfel de situaţie, Clientul nu primeşte confirmarea depunerii Comenzii şi nu poate solicita realizarea unei astfel de Comenzi în condiţii promoţionale dacă promoţia s-a încheiat.
§ 12 Protecţia datelor cu caracter personal
1. Datele cu caracter personal furnizate de către Clienți în Magazin (inclusiv în procesele de înregistrare a unui cont, de plasare a unei comenzi fără înregistrare în Magazin, de utilizare a Magazinului, inclusiv efectuarea de achiziții în Magazin) sunt prelucrate de Vânzător, respectiv de către Orbico Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością cu sediul social în Varșovia, ul. Salsy 2 02-823 Varșovia, Polonia, înscrisă în Registrul Întreprinzătorilor ținut de Tribunalul Districtual pentru Capitala Varșovia, Divizia a 13-a a Registrului Național al Instanțelor, sub KRS nr. 0000046562, în calitate de operator de date.
2. Vânzătorul acordă o mare importanță obligației de a proteja confidențialitatea datelor cu caracter personal ale Clienților în conformitate cu Regulamentul UE 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în cee ace privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (GDPR) și legile conexe aplicabile.
3. Furnizarea datelor cu caracter personal de către Client este voluntară și necesară pentru a efectua achiziții și a utiliza acele serviciile puse la dispoziție de către Vânzător care necesită furnizarea de date cu caracter personal. Vânzătorul prelucrează datele cu caracter personal pentru a putea furniza servicii pe cale electronică, pentru a încheia și a executa contracte de vânzare cu Clientul pentru produsele comandate de acesta în Magazin, iar în cazul consimțământului Clientului de a primi buletinul informativ, și pentru a furniza serviciul de buletin informativ.
4. Clientul are dreptul de a avea acces la conținutul datelor sale cu caracter personal și de a le corecta și șterge. Datele cu caracter personal pot fi corectate sau șterse după notificarea la: [email protected].
5. Informații și prevederi detaliate privind protecția datelor cu caracter personal pot fi găsite accesând pagina privind Politica de confidențialitate a Magazinului: converse.ro/privacy-policy.
§ 13 Newsletter
1. Serviciul constă în trimiterea gratuită a Newsletter-ului prin e-mail, de informaţii despre ofertele curente, promoţiile şi ofertele cu preţ redus . Serviciul este disponibil tuturor utilizatorilor Magazinului fără a fi nevoie să creeze un cont de Client.
2. Pentru a primi mesaje de e-mail sub forma unui Newsletter, Utilizatorul Magazinului îşi introduce adresa de e-mail în formularul de înscriere pus la dispoziţie pe Portal. După trimiterea formularului completat de înscriere la Newsletter, utilizatorul primeşte imediat, prin e-mail la adresa de e-mail furnizată în formularul de înregistrare, confirmarea încheierii contractului de furnizare a serviciului Newsletter, cu o solicitare de confirmare şi activare a serviciului. Activarea are loc prin selectarea redirecţionării către site-ul Magazinului, care este inclusă în mesajul e-mail-ului transmis.
3. Puteţi renunţa la Newsletter în orice moment făcând click pe link-ul furnizat în subsolul fiecărui e-mail care conţine Newsletter-ul.
4. Pentru abonarea la Newsletter, utilizatorul primeşte un cod unic de reducere -15%, trimis electronic la adresa de e-mail indicată de utilizator.
4.1. Codul de reducere poate fi folosit în Magazin.
4.2. Reducerea se aplică numai mărfurilor eligibile şi nu poate fi combinată cu reducerea pentru angajat sau cu orice altă reducere. Codul de abonare la Newsletter nu poate fi combinat cu alte coduri de reducere.
4.3. Reducerea nu poate fi aplicată taxelor de impozit sau taxelor de transport şi manipulare. Costurile de transport sunt calculate după aplicarea reducerilor.
4.4. Reducerea nu se aplică modelelor din ediţii limitate Converse (modele marcate cu eticheta Ediţii limitate), produselor şi modelelor Chuck Taylor All Star înalte şi scurte în culori: negru (M9166C, M9160C) alb (M7652C, M7650C) roşu ( M9696C, M9621C) bleumarin (M9697C,M9622C) gri (1J794C, 1J793C) vişiniu închis (M9691C, M9613C) şi modele Chuck Taylor 70 înalte şi scurte în culori alb (162065C,162056C), negru (162058C,162050C) galben şi crem ( 162062C, 162053C).
4.5. Codul de reducere nu este transferabil altui utilizator sau schimbat cu numerar, credit sau pentru achiziţii ulterioare. În cazul în care există o utilizare neautorizată a codului de reducere de către terţi, comanda depusă de această persoană cu utilizarea neautorizată a codului va fi anulată automat, iar codul de reducere va fi anulat.
§ 14 Dispoziţii finale
1. În probleme care nu sunt reglementate de prezentul Regulament, se aplică prevederile legislaţiei poloneze. Această dispoziție nu privează consumatorul de protecția oferită de legea țării în care își are reședința obișnuită, de la care nu se poate deroga prin contract.
2. Vânzătorul poate modifica Regulamentul în cazul:
1) modificări ale obiectului activităţii Vânzătorului;
2) începerea prestării de noi servicii de către Vânzător, modificarea serviciilor deja prestate sau întreruperea prestării acestora;
3) aducerea de modificări tehnice Magazinului care impune adaptarea la acestea a prevederilor Regulamentelor;
4) obligaţia legală de a efectua modificări, inclusiv obligaţia de adaptare a Regulamentului la statutul juridic actual;
5) eliminarea oricăror greşeli, erori, ambiguităţi sau îndoieli de interpretare referitoare la conţinutul Regulamentului.
3. Clienţii vor fi informaţi despre modificarea Regulamentului prin publicarea versiunii modificate a acestuia pe site-ul Magazinului cu cel puţin 7 (şapte) zile înainte de data intrării în vigoare a modificărilor. Tot in termen de 7 (șapte) zile înainte de intrarea în vigoare a modificărilor, , versiunea modificată a Regulamentului va fi transmisă Utilizatorilor și prin e-mail.
4. La Contractele de vânzare încheiate înainte de data intrării în vigoare a noului Regulament se aplică prevederile Regulamentului aplicabile atunci.
5. Utilizatorul care nu este de acord cu modificarea Regulamentului poate renunţa din Cont (rezilia contractul de furnizare de servicii electronice) în modul specificat în § 2 alin. 9.
6. Fiecare Client poate utiliza metode extrajudiciare de examinare a reclamaţiilor şi revendicarea drepturilor. În acest sens, este posibil ca Clientul să recurgă la mediere, apelând la mediatori autorizati.
7. Clientul are dreptul de a se adresa unui mediator autorizat cu o cerere de deschidere a procedurii de mediere privind soluţionarea pe cale amiabilă a litigiului dintre Client şi Vânzător.
8. Clientul poate obţine asistenţă gratuită în soluţionarea litigiului dintre Client şi Vânzător, folosind organizaţii sociale ale cărei sarcini statutare includ protecţia consumatorilor.
9. Vânzătorul se străduieşte ca litigiile cu Consumatorul să fie soluţionate în primul rând pe cale amiabilă, dar în cazul în care această formă a eşuat, instanţa competentă pentru soluţionarea litigiilor este instanţa competentă conform reglementărilor aplicabile.
10. În conformitate cu Regulamentul Parlamentului European şi al Consiliului nr. 524/2013 din 21 mai 2013, Vânzătorul pune la dispoziţie un link pentru platforma ODR: ec.europa.eu/odr. Platforma ODR este, printre alte, sursă de informaţii cu privire la formele de soluţionare extrajudiciară a litigiilor care pot apărea între întreprinzători şi consumatori.
11. În cazul unor dispute între Vânzător şi o persoană fizică care nu este consumator sau persoană juridică, instanţa cu competenţă teritorială este instanţa competentă pentru sediul Vânzătorului.
12. Versiunea actuală a Regulamentului este valabilă de la 18 decembrie 2024